Beter weer aub!
30/5/2013
Hey iedereen,
Vandaag opgestaan met een verschrikkelijke verkoudheid en enorm veel keelpijn. Ik voel me ook koortsig. Ik heb het vandaag dus heel rustig aangedaan. Het weer wil ook niet echt meewerken maar gelukkig heb ik een jas en sjaal bij. Ik ben rustig op mijn tempo richting piazza Venezia gewandeld en heb ik il vittoriano bezocht. Het is er enorm druk maar gelukkig is er geen lange wachtrij om naar binnen te kunnen. Ik verbaasde me er trouwens over dat er zo veel monumenten gratis te bezichtigen zijn, net zoals il vittoriano. Binnenin is een museum over de geschiedenis van Italië. Ik wandel een beetje rond en na een tijdje sta ik boven op het monument met een fantastisch uitzicht over Rome. Jammer genoeg is het even later weer beginnen regenen en ik beslis van iets te eten en gewoon terug richting hotel te gaan zodat ik vroeg in mijn bed kan kruipen in de hoop dat ik me morgen beter voel. Hopelijk morgen beter weer en genezen...
Liefs Evelyne
