Life down under...

12 oktober 2013 - Cessnock, Australië

G'day mates,

Er is ondertussen weer het een en ander gebeurd dus tijd om jullie op de hoogte te brengen. Ik doe mijn job nog steeds ontzettend graag. En op de plek waar ik nu woon ben ik ondertussen echt verliefd geworden. Het is echt het soort plaats waar ik mezelf zie settelen. Je woont landelijk maar dicht bij een klein stadje waar je alles hebt en op een uurtje van het strand en anderhalf uur van Sydney. Perfect dus! Ik probeer van elk moment te genieten want Ik kan gewoon niet bevatten hoe snel de dagen gaan. Mijn grootste wens is dat ik een pauzeknop had en hier eeuwig kon blijven. Dat zou de perfecte oplossing zijn maar jammer genoeg gaat dit niet. Ondertussen heb ik ook al wat vrienden gemaakt. Charlotte is de vroegere nanny van Drew en Liz en woont een 20 tal minuten verderop. Zij werkt ondertussen bij een ander gezin. Vorig weekend zijn we uitgeweest en ik heb me echt rot geamuseerd! Enige domper was dat om 2 uur de muziek uitging en iedereen naar huis moest omdat de bar dicht ging. Blijkbaar sluit alles hier om 2 uur. Dus das wel jammer. Maar dan was er natuurlijk nog de busrit naar Cessnock. Ik heb zo hard gezongen en gelachen dat ik de volgende dag amper een stem had. Dus echt wel een zeer geslaagde avond! Dit weekend heb ik vrijgehouden. Ik ben donderdagavond al uitgeweest en dit is een beetje later geworden dan gedacht. Om eerlijk te zijn ben ik pas thuisgekomen om 7 uur om dan ineens te beginnen werken. Dan deze nacht heb ik ook amper geslapen want, jawel, ik ben opgestaan om onze duivels aan te moedigen tegen Kroatië! Het was dik de moeite waard. Enig minpunt was dat Lilliana om 8 uur aan mijn deur stond net op het moment dat ik bijna terug in slaap was gevallen. Eerst heb ik ze gewoon genegeerd maar dan dacht ik eraan dat ik de verjaardagscadeaus had van Liz. Die vandaag jarig was. Dus heb ik mezelf uit bed gesleurd en naar het huis gegaan. Ik heb liz gelukkige verjaardag gewenst daarna gebleven tot de cadeaus waren uitgepakt om dan terug in mijn bed te kruipen. Tegen 9 uur lag ik er terug in om om 11 uur gewekt te worden door Drew. Om te vragen of ik een verjaardagstaart kon gaan kopen omdat hij zelf geen tijd had. Uiteraard kon ik niet weigeren (het is en blijft mijn baas). Toen ik van de winkel terug kwam en de taart in de koelkast had gezet zag ik dat Lilliana en Jorja in zwemoutfit klaar stonden. Blijkbaar kwam Charlotte hen ophalen om samen met de kinderen waar zij op let naar het zwembad te gaan. Ik vond het erg dat ze alleen op 5 kinderen moest letten dus heb ik aangeboden om mee te gaan. Uiteraard zei ze geen nee. Het is een heerlijke dag geworden. De meisjes kwamen goed overeen en ik en Charlotte konden nog wat bijpraten. Na een heerlijke maar vermoeiende dag ben ik toe aan een rustig avondje. Dus ik ga op mene sofa kruipen met een goed filmke en een glas wijn! Dus cheers folks!

Liefs,
Evelyne

1. Anny en Fred:
    9 november 2013
    Dag Evelyne, hopelijk gaat het de goede kant uit met U.
    Ik lees hier dat er zoveel bosbranden zijn in Australie ik hoop dat dat niet aan Uwe kant is en dat jullie wat veilig zitten.
    Hier gaat alles zowat zijn gewone gang, den ene keer wat beter dan de andere. Voor ons komt nu de onplezante kant eraan, de winter. Beste groetjes. Anny en Fred
  2. Witters Reinhilde:
    26 december 2013
    Dag Evelyne,

Ik wens je prettige feestdagen en een goede gezondheid in 2014 en dat het je ontzettend goed mag blijven gaan!
    Ik wil graag eens met je skypen maar dan moet ik eens met Ria afspreken!

Veels liefs
    Reinhilde
  3. Evelyne Barbier:
    9 januari 2014
    Hey Reinhilde,

Sorry voor de late reactie maar zo ontzettend druk!
    Ik wens jou een schitterend 2014 toe vol liefde, geluk en een goede gezondheid!

Ja zou leuk zijn om eens te skypen! Spreek maar eens af met ria en zie wanneer zij kan en dan kan ze mij op de hoogte stellen van datum, tijd,...

Liefs,
    Evelyne